2007-09-30

USA - Long Beach Aquarium of the Pacific

Ahoj,

po sobotě věnované zábavě jsme neděli věnovali poznání. Začali jsme na Long Beach v Akváriu Tichého oceánu (Aquarium of the Pacific). Mám s sebou potápěčské brýle, takže kdyby bylo trochu víc času, mohl jsem si celý Pacifik prošnorchlovat sám. Protože ale čas není, vzal jsem za vděk akváriem. Mají tu spoustu nádrží s rybami ze všech koutů Tichého oceánu. Několik hodin jsme se navzájem očumovali s různými mořskými potvorami. Vypadá to, že při tvoření podmořské fauny, se příroda pěkně vyřádila.

Jednoznačně největším zážitkem ovšem byly dotýkací nádrže. HLADIL JSEM ŽRALOKA! Sice nebyl bílý ale puntíkatý, ale nějak se začít musí. Měl drsnou kůži podobnou jemnému smirkovému papíru. Bomba! Hladil jsem i rejnoky. Ti jsou na omak stejně sližští jako normální ryby.

Poté co jsme si všechny mořské tvory prohlédli, jsme zašli zjistit, jak chutnají. Restaurace se jmenovala Bubba Gump Shrimp Co (oficiální stránky). Ten, kdo je kulturně založený, už ví, že jsme si dali krevety přímo od Forresta Gumpa. Byly drahé ale dobré.

jirka

Aquarium of the Pacific nás vítá

Vstupní hala

Největší místní atrakce - Shark Lagoon. V průvodci píšou: "Je tu více než 150 žraloků, kterých se můžete dotýkat ..., a také ti, kterých ne!". Kromě žraloků plavou v dotýkacích nádržích i rejnoci.


Dotýkací žralok - Zebra Shark



Ta ruka je moje!



foto Martin




Ten hnědý je Bat Ray (česky siba kalifornská), černý je Round Ray



Rejnoci



Tento žralok už není dotýkací.



a další potvory









A nesmí chybět Nemo - Klaun očkatý



Bylo to krásné, ale hlad je hlad. Jdeme si pochutnat na krevetách k Bubbovi

Žádné komentáře: