2008-06-28

UK - hotel a práce

Ahoj,

bydlíme ve stejném hotelu jako při minulých cestách. Je to jeden z hotelů řetězce Marriott. Ve velmi podobném hotelu jsme bydleli i v Los Angeles. Právě absolvuji 12. týden u Marriottů. Je to už celý čtvrt rok a ještě mě pár týdnů čeká. To už by mě starý Marriott mohl zahrnout do závěti.

Těšil jsem se na hotelové snídaně. Minule jsem si tu pochutnával na uzeném lososu s plátky pomeranče. Lososové ale došli. Nebo naopak nedošli do našeho hotelu. Musím se spokojit s míchanými vajíčky, plátkem slaniny, klobáskou a pečenými bramborami. Po doražení se ovocnou miskou jsem připraven vyjít před hotel a taxíkem dojet do práce. Už jsme si s Martinem několikrát říkali, že ty 2 kilometry bychom někdy mohli zkusit ujít pěšky. Až bude někdy hezky, nebude ani pršet ani foukat vítr, bude teplo, ale ne zas moc velký hic a bude se nám chtít, tak určitě pěšky půjdem. No … hned takhle brzo po jídle to ale asi není zdravé. Mohla by se nám zauzlit střeva. Ještě to pořádně promyslíme. Možná by stačilo, kdyby nám taxík nezastavil až těsně před vchodem do práce, ale kousek dál.

Pracujeme v samém ústředí firmy Tesco. Někde tady se pohybuje velký Tesco boss. Třeba jsem ho dnes předběhl ve frontě na oběd. Kdo ví. Hala, kde sedíme, se jmenuje Armitage House a zajímavá je pouze tím, že v ní pracujeme. Kdyby v chrudimské Hypernově vyházeli regály a dali místo nich psací stoly, vzniklo by něco hodně podobného Armitidž hauzu. Ostatně je to vidět na fotkách.
Nerad jím v jídelnách, ale ta zdejší je hodně dobrá. Nepamatuju si, kdy naposledy jsem měl 4x po sobě teplý oběd. (Šárko, to si nestěžuju :-). Uvidíme, jak jim to dlouho vydrží. Naštěstí tu mají únikovou variantu v podobě studeného bufetu a baget.
Po jídle a trochu té práce se necháme taxíkem dovézt do hotelu. Skočíme si za roh do Tesco krámu koupit mňamky. Nějaké to hroznové víno, oříšky, snikrsky a tak.
Před spaním není špatné zajít do hotelového bazénu. Voda 30 stupňů. Vířivka 39 stupňů. Lépe se potom spí.

Tak takhle nějak to tady u nich v Anglii chodí.

mějte se
jirka


Tesco vlevo, Tesco vpravo, Tesco všude kolem

hlavni Tesco House; sem chodíme na oběd

Armitage House focený od vchodu; my sedíme vpravo vzadu

tohle vidím, když vstanu ze zidle a protáhnu se směrem doleva

Žádné komentáře: