2008-08-20

UK - zase prší

Ahoj,

prší tu. Střídá se hustý déšť s drobným mrholením. Do Anglie nikdy nejezděte bez deštníku. Já ho taky mám, ale ještě jsem ho nepoužil - do práce mě vozí taxík a z práce Priya. Deštník je ale takový nedomyšlený vynález. Když prší hodně, nepomůže. Když prší málo, je zbytečné ho vytahovat. Když prší akorát, tak ho nikdy nemám po ruce. Při chůzi se musí držet a navíc je po použití mokrý a nevím, co s ním. V tašce ho ale radši mám - kdyby selhala Priya.

Anglie teď žije olympiádou. Počítají medaile a peníze na příští olympiádu, která bude v Londýně. Bude to pro ně taky velké sousto. Peking bude hodně těžké překonat. Jsem zvědav na Prahu.

Včera jsem byl na nákupu v Tescu. Čekalo mě nepříjemné překvapení. Přeskupili zboží a dokonce i regály. Pracně nabyté zkušenosti jsou v pr... yč. Místo kultivovaného nákupu jsem absolvoval slalom mezi regály. Snikrsky, oříšky i polévky jsem nakonec našel a hlady tedy nemřu.

A objevil jsem i novou a jistě perspektivní pracovní příležitost. Kdybych byl mladší, tak bych neváhal a vhrnul se na to. Stačí si sehnat dlouhou tyč s cedulí na konci. Na ceduli napsat 'Tady je místo' a stoupnout si na parkovišti před obchoďákem na volné parkovací místo. Prima práce. Člověk se při ní podívá na spoustu různých míst, hlavně parkovacích.

jirka

Žádné komentáře: