2007-10-05

USA - konec 4. týdne

Ahoj,

tak už jsem tu skoro 4 týdny. Původně jsem měl dnes letět domů. Teď jsem měl někde 30 tisících stop nad zemí baštit francouzské mikrovlnkové speciality. Ještě to musím týden vydržet. Je to tady fajn, ale bohužel tu nejste vy.

Už i sem přichází podzim. Dnes jsme si cestou na oběd říkali, že si příště musíme vzít teplejší trička. Že je chladněji se pozná i při opouštění hotelového bazénu. Voda má příjemných odhadem 30 stupňů, možná i víc. Při vylézání je zima. Určitě to ale stojí za to, zaplavat si v prosvíceném bazénu pod palmami.

Zítra odlétá Martin. Po obědě ho odvezeme na letiště, zamáváme mu a pojedeme se podívat po obchodech a do Hollywoodou. Myslel jsem, že bychom mohli večer na NHL. Hala Los Angeles Kings je nedaleko. Zítra ale zrovna zahajují sezónu a lístek stojí hodně přes 130 dolarů. Zas tak mě ten hokej nebere.

V neděli máme v plánu San Diego. Prý je to jedno z nejhezčích měst USA. Mají tam asi nejznámější zoologickou zahradu na světě. Je tam i vojenská námořní základna. Nebylo by špatné vidět nějakou letadlovou loď. Necháme se překvapit.

No a v pondělí zas do rachoty.

mějte se, těším se na vás
jirka

Žádné komentáře: