2007-07-16

USA - Las Vegas

Ahoj,

o víkendu jsme podnikli výlet do města hazardu Las Vegas. Vyrazili jsem po osmé hodině ráno a po šesti hodinách jízdy jsme dorazili do cíle. Las Vegas je milionové město postavené uprostřed pouště. Teplota během naši návštěvy přesahovala 40 stupňů ve stínu. Bylo to jako v sauně. Rozdíl teplot mezi ulicí a klimatizovanými budovami nebo auty je přes 20 stupňů.

Většina kasín je soustředěna na hlavním bulváru, kterému se říká Strip. Procházkou touto ulicí ušetří člověk spoustu peněz za cestování, neboť jsou zde k vidění turistické atrakce z celého světa - Egyptské pyramidy, Caesarův palác včetně kolosea, Benátky i s kanály a po nich jezdícími gondolami, Eiffelovka, Vítězný oblouk, New York včetně Sochy svobody a zmenšeného Manhattanu. To vše je proloženo středověkým hradem, ostrovem pokladů, vodotrysky a horskými dráhami. Dohromady to je něco neuvěřitelného. Zvlášť po setmění, když se všude rozsvítí spousta neonů.

Za celé odpoledne a večer jsme nestihli vše projít. Každý si musel samozřejmě ze slušnosti zahazardovat. Zkoušeli jsme klasické pákové automaty. V jednu chvíli jsem byl 10 dolarů v plusu. Přišlo mi ale neslušné odejít s více penězi, než jsem přišel, tak jsem to radši prohrál. To Martin jako jediný zkusil ruletu a vyhrál 300 dolarů. Oslavit jsme to šli na horskou dráhu jízdou vzhůru nohama. Jako poslední jsme stihli Stratosphere Tower - 350 metrů vysokou věž. Je odsud nádherný výhled na celé Las Vegas. Cestou do hotelu jsme odolali vábení mnoha krásek toužících po setkání. Ony tedy nevábily přímo krásky, ale staří Mexičani, kteří rozdávali vizitky.
Všechny nás ale potěšilo, jak po nás baby jedou.

Las Vegas je zábavní park pro dospělé. Bylo to super. Není důležité vyhrát, ale užít si.

jirka

Vyrážíme. K průjezdu některými křižovatkami je potřeba mapa.

Míjíme vesnici Zzyzx (mapa), jejíž obyvatelé toužili být poslední v abecedě.

Dálnice 15 až do nevidím.

Nevada na dohled. Kasína začínají.

A jsme tu! Welcome to Fabulous LAS VEGAS

Mají tu plzeňské pivo!

V kasínu. Hejna výherních/proherních automatů.

Online sázení na basebalový zápas.

Co si uprostřed pouště postavit vodotrysk? Proč ne. Tady je možné vše. Je to nádhera.
Vodotrysk stojí před hotelem Bellagio.

A už to všechno svítí.

Pohled ze Stratosphere Tower.

Na vrcholku věže jsou hezké atrakce. Jednu z nich, X-Scream, jsme vyzkoušeli. Kabinka se rozjede přes okraj věže a prudce zabrzdí. Ve výšce 264 metru. Boží!

Přespali jsme v hotelu Howard Johnson Inn. Ubytování je levné. Počítají s tím, že z člověka dostanou peníze jinak. A počítat tu umí.

Stratosphere Tower po ránu.

New York

Hrad Excalibur.

Pyramida. Správně Luxor Las Vegas.