2008-07-13

UK - London Dungeon

Ahoj,

dnes není co psát. Atrakce stály za ... , prostě nestály za to. Ráno nás překvapilo sluníčko. Po delší době se ukázalo. Martin se rozhodl toho využít a proletět se v London Eye nad Londýnem. Já naopak zamířil do londýnského podzemí navštívit London Dungeon. Musel jsem tam jít. Nikomu bych nevěřil, že to nestojí za to. Musel jsem se spálit sám. Nejenže to nestojí za těch 20 liber, už bych tam nešel ani zadarmo. Nuda, nuda a nic než nuda. Bát se můžou leda předškolní děti.

Přehled atrakcí:
  • Labyrinth of the Lost (Labyrint ztracených) - mini zrcadlové bludiště; nevím, jestli ho naše skupina procházela minutu nebo dvě, víc určitě ne
  • Great Fire of London (velký požár Londýna) - naprosto nezajímavé video o tom, jak jeden pekař v roce 1666 způsobil vyhoření skoro celého Londýna
  • Jack the Ripper (Jack Rozparovač) - povídání o tom, jak Jack páral své oběti; vrcholem je stín za oknem znázorňující jednu vraždu
  • The Great Plague (Velký mor) - scénka s doktorem, který pitvá oběť moru, až krev stříká všude kolem; Nemocnice na kraji města je brutálnější
  • Sweeney Todd (ďábelský holič) - sedí se ve tmě a hlas holiče povídá, že už jde a těší se na dalšího zákazníka; na konci to trhne židlí dozadu - no nevím
a nakonec 2 superatrakce
  • Boat Ride to Hell (cesta lodí do pekla) - lodička pro 8 lidí vyjede asi metrové převýšení, otočí se a sjede metrové převýšení pozadu; ani to necákne; jo ale je to ve tmě
  • Extremis: Drop Ride to Doom (rozsudek smrti) - návštěvníci jsou upoutáni vedle sebe v sedačkách a vytaženi do výšky; kde soudce přečte rozsudek smrti a kat otevře propadlo šibenice; vzhledem k tomu, že nám zapomněli nasadit oprátky, to všichni přežili; to byl jediný alespoň trochu pozitivní zážitek, navíc umocněný tím, že to byla poslední "atrakce" a mohl jsem PRYČ.
S Martinem jsme se potom vydali do Britského muzea. Co o něm napsat?
Angličani toho po světě nakradli zatraceně hodně. Je to určitě zajímavé vidět všechny ty egyptské, řecké, římské, mykénské, mezopotámské, aztécké, incké, keltské, čínské, japonské a kdovíjakéještě památky. Čekal jsem, že to na mě zapůsobí víc. Leží to tu všechno tak bez ladu a skladu, bez života, nezajímavě.


Zajímavý byl sušený egypťan - skutečný člověk pohřbený kdysi dávno do písku, který ho mumifikoval.

Nejvíc mě ale zaujala Křišťálová lebka (Crystal Skull). Kdysi jsem o ní četl v Danikenovi nebo Součkovi. Prý je mimozemského původu (ostatně to naznačuje i poslední Indiana Jones). Tady psali, že byla vyrobena v Německu kolem roku 1850 a vydávána za mayskou. Vystavují tu pravou falešnou lebku.


Cestou do hotelu jsme se stavili v Covent Garden. Je to místní obchodní a zábavní centrum. Moje smysly už byly natolik otupeny, že jsem to moc nevnímal. Už jsem se viděl doma v hotelu. Ještě nás ale čekala jedna překážka - ucpané metro. To jsem v životě neviděl. Při přestupu mezi linkami se najednou zastavil tok lidi. Nástupiště bylo tak plné, že se na něj nevešli další lidi. Když jsme se tam konečně dostali, zjistili jsme, že nemáme vyhráno. Každý vlak, který přijel, byl úplně plný. Nakonec jsme to vzdali a zvolili jinou trasu. Ještě že jich tu je tolik.

jdu pracovat
čusky jirka

Žádné komentáře: